朋友的愛
o岩o岩識佢...覺得佢好串..我連一句話都唔想同佢講
(剛剛認識他...覺得他很"串"...連一句話都不想跟他講)
男聲:喂...唔好唔講野啦(喂...不要不講話....)
女聲:同佢熟左..先知..佢都唔係咁乞人憎o者
而且..我地重好好傾添(跟他混熟了...發現他也不是那麼討人厭...而且...我們還蠻聊得來的)
                                                                                
G:相識 交往 如果很順利前行 是情人
C:相識 交往 如果彼此也等多一等啊 逐漸變熟人
G:當初一衝動下就試著與你熱吻
C:今天應該不難和你被受看好
T:就結婚 但是此際 終於做了熟人 而我卻又等它發生
C:為什麼只可跟你維持朋友的愛
G:無人知偷偷約會也會覺得不改
C:為什麼只可給我純情神聖的愛
G:為什麼他比我遲到卻勝出比賽.
個個都話佢花心...除左我...因為我了解佢囉..我知道..佢對每一個都係真架...只不過...感覺呢D野...好難講既...話黎就黎...話走就走...高考之後..我地入左同一個專業..不過..唔同學校o者...
o係果一刻我覺得...我地之間有一股力量...冥冥之中將我地拉埋一齊
呢D...可能就叫做緣份卦..不過..我地冇開始到...我地似乎更加珍惜而家呢一種無話不談既關係..我知道..一旦分左手...我地都會冇左一個對自己好重要既人
(每個人都說他很花心....除了我...因為...我了解他....我知道...他對每一個都是真的...
只不過...感覺的東西...很難講...說來就來...說走就走
高老之後...我們進了同一個專業...
不過...不同學校
在那一刻我覺得...有一股力量...冥冥之中將我們拉在一起...
這些...可能就叫緣份吧
不過...我們沒在一起....我們似乎更加珍惜現在這一種無話不談的的關係
我們都知道...一旦分了手...我們都會沒了一個對自己很重要的人)

C:招呼 擁抱 明知這擁抱出於好心 但亦算動人
G:必須等生日吧或者送贈熱吻合
C:空出一張嘴唇而你在臉霞邊共我親
T:現在的你 心中另有別人 而我確是死不了心
G;為什麼只可你維持朋友的愛
C:無人知偷偷約會也會覺得不改
G:為什麼只可給我純情神聖的愛
C:為什麼他比我遲到卻勝出比賽
G:為什麼只可跟你維持朋友的愛
G:言談間彼此對望也會覺得不改
C為什麼相親相愛仍然無法戀愛
t:為什麼他不算朋友也會覺得可愛
 
終於...過左一年(終於...過了一年..)

女聲: 喂
男聲:喂..D人話聚會呀 (他們說聚會)
女聲:好呀
男聲:我會帶多個人
女聲:哦
女聲:咩樣架?點識架?喂..溝左幾耐呀?(哦...長什麼樣...怎麼認識的? 喂 再一起多久了?)

呢D問題..剩係留左o係我腦入面..佢似乎好奇怪我點解咩都唔問..佢似乎驚我會問...我冇估錯...相思既生活..對我地都係一種衝擊
佢既生活..我就好難參與...而我既生活..都好難再有佢既身影..朋友..真係我地最好既關係...只有咁..我地先唔會失去對方...
點解...剩係可以同你維持朋友的愛? 因為..我地緣份非淺...不過..我同你既緣份只係限於朋友...
 
(這些問題...只是留在腦子裡...他似乎很奇怪我為何什麼都沒問
 他似乎怕我會問
 我沒猜錯...相思的生活..對我們都是一種衝擊..
 他的生活...我就很難參與...而我的生活...也很難再有他的身影
 朋友...真的是我們最好的關係...只有這樣...我們才不會失去對方..為什麼...只是可而跟你維持朋友的愛? 因為...我們緣份非淺...不過..我跟你的緣份...只是限於朋友...)
 
 
感謝卓儀的翻譯^^"


                              
arrow
arrow
    全站熱搜

    王 yinfan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()